Nusprendžiau parduoti savo drift car'ą

http://www.autogidas.lt/bmw-328-coupe-1999-0126758733.html

Kėbulas:

Labai gyvas kėbulas, ant slenksčių nė mažiausio rūdžių židinėlio.
Dugnas gražus taippat be rūdžių.
Galinės arkos po valcavimo turi šiek tiek paviršutinių rūdelių, bet nušveitus, nugruntavus ir nudažius jos gyvens ilgai ir laimingai.
Priekinio sparno kampukas įlenktas po nedidelio "Kontakto" su kitu automobiliu, nekeistas dėl to, kad per žiemą gali atsirasti naujų "randų".
"M'kiniai" platieji moldingai visi yra, tik neuždėti.
"Zender" priekinis lip'as

Salonas:

Recaro originalus pusiau odinis šildomas salonas.
Juodos lubos.
Vairas su išnešimu.
Hydraulinis IRP gamybos rankinis su Willwood cilindriuku.
Originalus rankinis veikiantis ir savo vietoje.
Porankis.

Važiuoklė:

Standartinė be didesnių "burtų".
Nauji TA Technix coiloveriai.
Virintas Diff'as su 3,15 perdavimu.
R15 ratai su geromis žieminėmis padangomis.
Gamyklinės galinės diskinės šakės.

Variklis:

Originaliai šis automobilis yra 323i, kadangi pirkau su variklio defektu nusprendžiau įdėti 2,8i iš BMW E39 su automatine pavarų dėže, nes niekuo vizualiai nesiskiria, ir visiškai "Bolt on" susideda. todėl nuvažiavus į TUVlitą praeisite TA be jokių problemų (tai daryti reiks net po pusantrų metų.)

Minusai:

Langų pakėlėjai veikia, bet daugiau nuleidus langus pakrypsta stiklai ir stringa.
Reiktų pakeisti vieną Lambda zondą.
Kaip aukščiau minėjau, smulkūs kėbulo defektai.








0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 0
  • 0
  • 1625
  • 0
  • 0
  • 1944

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų