Kadangi pilnatis žiauriai veikia, rašysiu DAUG, ir jei neturit laisvo laiko tai net neskaitykit. ok, nuo Palangos 1000km lenGtynių, kurių metu, kaip žinoma buvo ir Drag kažkelintas ten etapas, tikriausiai trečias... Kodėl taip nemandagiai? Here U GO : prastesnio Drag etapo nesu matęs, nesu buvęs ir nenorėčiau atsidurti dar kartą. Taip dabar smerkit mane, kad aš nieko nesuprantu, esu pasikėlęs, nes tai pačios kiečiausios lenGtynės ant mūsų Marijos žemės. NIFIGA. Didesnio nesiskaitymo su žmonėmis, lenktynininkais ir aptarnaujančiu personalu nesu matęs. Keliais sakiniais apie tai. Visas Lietuvos Drag elitas suvažiavo nuo ankstaus ryto, galbūt net kai kurie ir iš vakaro. Praėjom techninę komisiją, užsiregistravom - čia viskas ok.
Suleido mus į "parką" prie trasos. Laukiam.. Vėluoja jau beveik valandą. BET PROMOSPORTUI tai neįdomu, nes mes ne žmonės ir mum turėtų būti garbė, kad mes galime važiuoti šitam etape. Ir dar mum pranešti nieko nereikia, ai tipo laukiat tai laukit. Nu laukėm, kol patys dalyviai nenusprendė, kad galbūt patys sėdam į mašinas ir važiuojam link trasos...Ir prasideda kiečiausia dalis EVER >ĮŽANGA. Suleido mus į trasos prieigas, visi tvarkingai prisiparkavo ir vėl siek tiek palaukti, na viskas puiku, bent jau trasą matom, nesvarbu, kad ten beveik rali kroso trasa ( kalbu apie dangos nešvarumą, pilną kažkokio žvyro ir akmenAIS nusėtą asfaltą). DĖSTYMAS. Normalu, kad kažkas pamiršo benziną, kažkas "triščiotkę" ar galų gale mano atveju, palikau aprangą kitoje mašinoje. Nu ką, beveik kilometras į vieną pusę pėstute ir vietoj. KULMINACIJA. Kas iišėjo, tas ir parėjo...beveik..parėjus ir norint patekti prie savo sportinio automobilio, ne vienas pilotas susidūrė su problema.. b*@# apsauga neįleižia atgal..normalu..turi leidimą, eini su įrankiais, ar dar kokiu velniu ir tavęs neįleižia ir patys nežino kodėl..nes pasak Pomosporto pačio "glavniausio" tvarka turi būt..Net apsaugos vadas susinervinęs kalbėjo ne pačius gražiausius žodzius apie esamą tvarką.. Well, f**k yeah, po ilgu diskusijų mes ir vėl trasoje. PABAIGA.
Apie lenktynes.
Kaip ir viskas ok, mašina veikia, nuovargis jaučias, bet laimingi. (Gi suprask 1000km lenGtynės ir tu privalai džiaugtis). Jeigu neminėjau, po mano Mazdos greičių dėžės griūties NemunRinge, važiuojam su Pusnim C ir D klasėse.
Pirmi Tėčio startai kvalifikacijoje : jau žiūrint iš šono matosi, kad kažkaip "negražiai" antras bėgis jungias. ir taip visus jo važiavimus. Šiek tiek numetus apsukas 1-2 bėgio perjungimo metu "susikiša" , jei ne - TAI KAIP I KUOLĄ. Na tikriausiai to ir reikėtų tikėtis, juk sankaba trosinė, o ir arklių ne 55 Tėtis pirmą kvalifikacijos turą suvažiavo, na sakykime patenkinamai.
Atėjo didžiojo lenGtynininko eilė - pirmas važiavimas nieko - ta prasme antro bėgio neįjungiau. Sekantys du važiavimai analogiška situacija. Net Nos nepadeda "įvažiuoti" gero laiko.
Kvalifikaciją baigėm. Tėtis pateko į atkrintamąsias, tačiau suvažiuot sėkmingai nepavyko, iškrito (berots prieš Nissan GTR poroje buvo). O aš kaip didvyris po kvalifikacijos ėjau fotografuot, nes žiauriai "gerai" suvažiavus taip ir likau už borto su savo kosminiu laiku.
Vienintėlė paguoda tai, kad komandinėje įskaitoje užėmėm garbingą 3 vietą! SVEIKINAT DABAR VISI!
Tai va tokie pilką atspalvį turintys prisiminimai iš Palangos 1000km lenGtynių.
Čia keli kadrai iš mano fotoaparato.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.661977110547930.1073741852.569115099834132&type=3
Po to sekė nieko nedarymas jokiai technikai, dėl laiko stokos net nebuvo minčių apie tai. Antravertus niekas ir nežinojo ar bus paskutinis etapas, taigi bereikalingai kažką remontuoti nebuvo reikalo.
Likus kelioms savaitėms iki numatyto paskutinio etapo datos, visiškai niekas nieko nežinojo kažkas vyks ar nevyks. Bet atsirado ponaitis Edas ir jo komanda, (didelis ačiū Tau žmogau) kurie sugebėjo padaryti paskutinį etapą Kazlų Rūdoje.
Kadangi, mano sezonas nebuvo MAX ATTACK kaip planavau dar jam neprasidėjus, beveik nusprendžiau nebesiregistruoti ir važiuot kaip žiūrovas ir palaikymas Tėčiui. Po ilgų dvejonių ir apmąstymų - ai dalyvauju, nieko neprarasiu.
Kaip taisyklė - jeigu sutariu, kad atvažiuos manęs paimti ryte, tai aš stabiliai pramiegu, nori tu to ar nenori, du telefonus nusistatai ar tris, vistiek pramiegosi. Garbės žodis tikrai norėjau anksčiau atsikelt ir išgert normalios kavos puodelį, ramiai parukyt balkone, ir galiausiai išvesti šunį. Bet ne b**t, aš ir vėl paspaudžiau mygtuką (jį tikrai lenkai sugalvojo) snooze ir pramiegojau beveik valandą.. Oh well...
Susikrovėm Mazdą, ir lets go į "gonkes". Aš aišku pakeliui gėriu Lukoilo be ryšio kavą, kad bent kažkiek atsimerktų akys. Gi patys žinot koks išsiardęs būni kai pramiegi...
Šiaip Kazluose lenktynės man patinka, viskas organizuota, aišku. Žaibelis eilinį kartą dirba puikiai, organizavimas irgi buvo ne ką blogesnis nei praeitų etapų (PALANGA NESISKAITO). Įdomi naujiena, tikriausiai tą pačia dieną sužinojau, kad pakeisti Nos'o žikleriai ir galingesnius, ir dabar vaikučiai mano nosas kala taip žvėriškai kaip per Fast and Furiuos, aišku tik 35 begių nėr.. Kad kala žvėriškai įsitikinom antro kvalifikacinio važiavimo metu. Antras kvalifikacinis važiavimas: trečias bėgis, Mazda persikreipia, garsas- kosTmosas (variklis staugia kaip dvylikamečiai bažnyčios chore), pagerintas C klasės laiko limitas ir nematyt Mazdos grįžtančios į starto zoną..Pirma mintis nusisuko dėžė.. antra mintis : eik tu .... kaip toli bėgt.. Taigi ateinu ir matau nelabai laimingą veidą..Panašu, kad sezoną baigėm..Nedirba cilindras.. Laiko šiek tiek turim, viltis durnių motina, peržiūrėjom viską, ką galima peržiūrėti per trumpą laiką. Dėja, nepaėjo. Panašu, kad pradegė stumuoklis..nuspręsta nebetęsti lenktynių ir važiuoti namo.. Koks jausmas? Apmaudas. Nieko daugiau, nei pykčio nei nervų, vien tik apmaudas, kad sezonas pasibaigė galutinai taip ir nefinišavus finaliniam etape.
Keli kadrai iš paskutinio etapo :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.683829225029385.1073741855.569115099834132&type=3
Rezultatai : ARTURAS SIMONAVIČIUS C KLASĖ 2 VIETA. KOMANDINĖ ĮSKAITA 3 VIETA.
END OF SEASON 2014.
Didelis ačiū Tėčiui už palaikymą, už patarimus, už kantrybę, už sugebėjimą nuraminti! Tu geriausias!
Ačiū tiems kurie palaikė ir padėjo! Ačiū ir tiems kurie galbūt linkėjo blogo!
Jūs mus darote stipresniais ir priverčiate kovot iš visų jėgų!

Sezonas baigtas, laukia nauji projektai, nauji iššūkiai apie kuriuos šiek tiek vėliau!


Peace out Automanai!


0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 7
  • 3
  • 4419
9
  • 2
  • 2
  • 5628
  • 0
  • 2
  • 2117
5
  • 2
  • 1
  • 2721
5
  • 6
  • 5
  • 3491
4
  • 2
  • 4
  • 1931
16
  • 0
  • 0
  • 4883
  • 0
  • 1
  • 1409
18
  • 0
  • 1
  • 4610
12
  • 8
  • 2
  • 2317
  • 0
  • 0
  • 2162
4
  • 0
  • 1
  • 1014
  • 0
  • 0
  • 986
14
  • 3
  • 1
  • 3668
  • 0
  • 3
  • 988
6
  • 3
  • 8
  • 5097
  • 6
  • 2
  • 13585

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų