„Sveiki, skaitytojai! Prieš porą dienų apsilankėme vieno iš “Panevėžys-Streets” narių garaže t.y. Gedimino, ir paklausėme porą klausimų apie jo bolidą. Tai yra Bmw E36 325i coupe (m50b25) prieš pradedant visas modifikacijas kebulė buvo orginaliai įdėtas 1.6 (m42b16).

O kokios modifikacijos atliktos jame dabar? Pakaba: poliuretaniniai sailentblokai, e46 priekinės šakės, „KONI“ priekiniai reguliuojamo aukščio amortizatoriai, didintas ratų išsisukimas, „Brembo“ stabdžiai, armuotos stabdžių šlangelės.

Gale: virintas reduktorius (3.45 perdavimas), “Allround” smeigės, „Bilstein“ B8 amortizatoriai. Variklio skyrius nepaliestas. Laisvas išmetimas, hidraulinis rankinis, “short-shift”. Išorėje: Stiklo audinio kapotas, m-tech priekinis buferis ir daug kitų smulkmenų..

Paklausę Gedimino kokie tolimesni planai, staigiai atsakė jog turbo! O Gediminas driftą pamėgo nuo Rolando Lukoševičiaus, kuris vairuoja E30, 344i. Prieš turint dabartinį projektą, Gediminas taipogi turėjo Audi Coupe Quattro, Bmw E34 (m30b30), Bmw E36 coupe (m50b25), su kuriuo treniravosi praeitą sezoną.“


http://lcpht.wordpress.com/2014/04/09/g-bausys-e36/


0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

6
  • 1
  • 0
  • 2214
7
  • 0
  • 0
  • 948
13
  • 0
  • 0
  • 1059
7
  • 0
  • 4
  • 2155
27
  • 2
  • 2
  • 1202
29
  • 0
  • 0
  • 998
5
  • 0
  • 0
  • 925
9
  • 0
  • 1
  • 1023
8
  • 5
  • 3
  • 2428
  • 0
  • 0
  • 1552
10
  • 6
  • 3
  • 7775
25
  • 0
  • 0
  • 1087
55
  • 0
  • 0
  • 1583
75
  • 0
  • 0
  • 1137
19
  • 0
  • 0
  • 986
16
  • 0
  • 0
  • 1387
10
  • 0
  • 1
  • 953
  • 0
  • 1
  • 1241
  • 0
  • 2
  • 866
  • 0
  • 0
  • 847
  • 0
  • 0
  • 925
7
  • 0
  • 2
  • 1360
  • 0
  • 0
  • 1000
  • 1
  • 1
  • 1190
  • 0
  • 0
  • 1174
  • 0
  • 0
  • 976

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų