„Sveiki, skaitytojai! Prieš porą dienų apsilankėme vieno iš “Panevėžys-Streets” narių garaže t.y. Gedimino, ir paklausėme porą klausimų apie jo bolidą. Tai yra Bmw E36 325i coupe (m50b25) prieš pradedant visas modifikacijas kebulė buvo orginaliai įdėtas 1.6 (m42b16).

O kokios modifikacijos atliktos jame dabar? Pakaba: poliuretaniniai sailentblokai, e46 priekinės šakės, „KONI“ priekiniai reguliuojamo aukščio amortizatoriai, didintas ratų išsisukimas, „Brembo“ stabdžiai, armuotos stabdžių šlangelės.

Gale: virintas reduktorius (3.45 perdavimas), “Allround” smeigės, „Bilstein“ B8 amortizatoriai. Variklio skyrius nepaliestas. Laisvas išmetimas, hidraulinis rankinis, “short-shift”. Išorėje: Stiklo audinio kapotas, m-tech priekinis buferis ir daug kitų smulkmenų..

Paklausę Gedimino kokie tolimesni planai, staigiai atsakė jog turbo! O Gediminas driftą pamėgo nuo Rolando Lukoševičiaus, kuris vairuoja E30, 344i. Prieš turint dabartinį projektą, Gediminas taipogi turėjo Audi Coupe Quattro, Bmw E34 (m30b30), Bmw E36 coupe (m50b25), su kuriuo treniravosi praeitą sezoną.“


http://lcpht.wordpress.com/2014/04/09/g-bausys-e36/


0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 0
  • 0
  • 975
44
  • 0
  • 0
  • 2472
  • 0
  • 0
  • 1031
  • 0
  • 0
  • 1118
9
  • 0
  • 0
  • 871
  • 0
  • 0
  • 962
  • 0
  • 0
  • 839
  • 0
  • 0
  • 856
  • 0
  • 0
  • 4739
  • 0
  • 0
  • 902
  • 0
  • 0
  • 941
  • 0
  • 0
  • 1117
  • 0
  • 0
  • 1105
  • 0
  • 1
  • 932
  • 0
  • 0
  • 1169
  • 2
  • 0
  • 3811
  • 0
  • 0
  • 1113
  • 0
  • 0
  • 993
  • 0
  • 1
  • 935

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų