Šį kartą aplankėme nelenktynininko garažą, o JDM sostinės Prienų rezidentą – Doggy a.k.a. Romąa.k.a. DCw / JDMart
Daug kam geraižinoma „Pinkė“ (Nissan 240SX) yra Romo darbo vaisius, praeitais metais (kaip irvisada) buvusi gana greita su Tadu Lučkaičiu už vairo. Jis buvoTOP4 praeitam sezone. Ir jei tai skamba ne taip įspūdingai, „Pinkė“ tai daropenkis metus be didesnių gedimų! Ką jūs į tai?
Koks jo indėlis į Autoplius Fast Lap line-up‘ąšiais metais, tuoj pat pamatysim. O Romas toliau raukosi nuo sportiniųautomobilių ir mintimis bei darbais vis toliau ninka į klasikinių automobiliųrestauravimo darbus.






Pirmasis egzemplioriuslenktynėms - Martyno Pargaliausko „Toyota Celica GT-Four“, Romo pravardžiuojama„Barža“. Karjerą pradėjęs kaip Street klasės dalyvis, Martynas ilgai nedvejojęsprieš metus kitus įsikrovė lankus ir tapo PRO bei Race dalyviu. Šone matome Romonaujas meiles – Datsun‘us. Čia jie du, o dar du kituose garažuose. Kukliai.





Low budgettvarka salone. Nardi nuimamas vairas, su kuriais reikia būti itin atsargiam,mat jie kartais mėgsta nusimauti leidžiantis pavyzdžiui link „Ąžuolo“. Yra buvę tokių atvejų.


Kaipraeitais metais senasis Celica motoras pradėjo barškėti, savininkas Martynasmintyse jį palaidojo, ir paniškai puolė pirkti naują, siųstis įmantrias dalis.Prekybiniams procesams bėgėjantis “Barža” atkeliavo pas Romą ir ans apleipojuokais – mat tebuvo atsilaisvinęs smagratis, o visas senasis motoras sveikutsvikutėlis. Martynui, kuris ir taip negali pasigirti vešliais plaukais, gaurųdar labiau sumažėjo. Bet kelio atgal nebuvo ir į variklio skyrių atsisėdonaujasis motoras.


Su Holsetturbina “Barža” pūsianti 450 AG.


Alia„Barža“ yra sunki gyvatė – beveik 1,4 tonos. Riebuilei reikia numesti svorio.Tą savininkas ir Romas, jei jį įkalbės savininkas, darys. Bet visų pirma reikiaspėti į pirmą Autoplius Fast Lapetapą!


Judame prie sekančioprojekto – Nissan 180SX. Savo kūrinį Romas vadina „Greenzilla“. Ši mielapabaisa turėjo išriedėti į AFL dar pernai, bet o tačiau - pritrūko dienos ardviejų...
Šone į mus stėro nekas kitas, o praeito viduramžiaus „fastlapininkas“ Jaguar E-Type. Žmonėsporina, kad tai gražiausias automobilis ever.


Štai jum atsakymas, kodėl automobilis turi nicką “Greenzilla”.


Na ir dar kartąatsakymas kodėl Nissan vadinama „Greenzilla“. Aerografija - vienas iš Doggiofetišų.
350-380 AG pradžiaipats tas. Savininkas specialiai grįžta į gimtinę savaitę prieš AFL, kadapturėti intensyvų treniruočių kursą.


Nardi netir smarkiai padevėtas yra Nardi.


PaliekameJDM’ų kalvę – Doggio garažus (jų yra du), be teisės žvalgytis į šonus, o tenpažiūrėti tikrai yra į ką ir senam bezdaliui ir progresyviam jaunuoliui. Daugumą gėrio jūs galite pamatyti DCw / JDMart.


0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 0
  • 0
  • 982
  • 0
  • 0
  • 1012
6
  • 0
  • 1
  • 1416
14
  • 0
  • 2
  • 1193
  • 0
  • 0
  • 1146
  • 0
  • 0
  • 1050
12
  • 0
  • 0
  • 1399
  • 0
  • 0
  • 1692
  • 0
  • 1
  • 1109
  • 0
  • 1
  • 1262
  • 0
  • 0
  • 4405
  • 0
  • 2
  • 1086
33
  • 0
  • 2
  • 3531
  • 0
  • 1
  • 6073
  • 0
  • 1
  • 3190
6
  • 1
  • 0
  • 1150
3
  • 0
  • 0
  • 1074
  • 0
  • 0
  • 1141
30
  • 0
  • 0
  • 1189
  • 0
  • 0
  • 1160
  • 0
  • 0
  • 1764
67
  • 0
  • 0
  • 3517
  • 0
  • 1
  • 1079
3
  • 0
  • 1
  • 1136
30
  • 0
  • 2
  • 1053

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų