Taigi taip jau susiklostė, kad garaže be turimos vienos Mazdos, atsirado dar du GTX'ai. Viena su detonavusiu varikliu ir nuo stovėjimo pavargusiu kėbulu, o kita tik su kėbulu, be variklio, langų..žodžiu praktiškai be nieko.
Pilnas variklio perinkimas, kėbulo restauracija, stabžių vamzdelių keitimas, rūdžių tvarkymas, sklylių lopimas, patikėkit jūs manim, žiauriai daug laiko atėmė, apie nervų lastelių žūtį net kalbos negali būt.
Kiekvienas žino tikriausiai, kai atvažiuoji į garažą, su puikia nuotaika, bandai kažką tvarkyt, ir staiga Pyst baaam, viskas krenta, varžtai lūžta, nu atrodo, kad abi kairės rankos ir ne iš tos vietos auga...Buvo tokių dienų, kai apie ją pagalvojus nuotaika dingsta.. nieko, susitvarkėm su nervais ir toliau..

Po trijų mėnėsių, paaaagaaaliau, atėjo laikos apkatkei.. Kaunas-Palanga-Kaunas ant 80 km/h, gal kartais ir greičiau, lyjant lietui, žiauriai sucks.. Nieko tokio, mintys "go hard or go home" neleido liūdėt, nes ryt pirmas startas.
Yes. Apkatkė padaryta, sekmadienis 8 valanda ryto. Pasikeičiam tepalus, duslintuvą ir į žiedą.. Guess what? Tepalo filtras neatsisuka su jokiais rakandais, nervai nelaiko, nusprendėm net ir duslintuvo nekeist..Juk ne nugalėt visų važiuojam, tik pasitestuot, kaip važiuoja, kaip stovi, ar viskas veikia..Nuvažiavom, pasitestavom, reziume- netraukia, mažai arklių, ūžia guolis, kažkaip per mažai slėgio užpučia. Nepaisant to, dar ir ne paskutinis finišavau, kas žiauriai džiugino..

Savaitės eigoje, atejo boost controleris, dar keli žaislai, pasikeitė duslintuvas, lyg ir važiuoja.
Kaip ir prieš kiekvienas lenktynes, planas "atvažiuoti į garažą gerokai anksčiau, su intensija viską pasitikrint ar viskas gerai"- nesuveikė, nes aš eilinį kartą pramiegu, manyk, valandą vėlavau, nieko čia baisaus, juk as dirbu iki nakties, ir mano kaip jauno žmogaus organizui reikia LABAI daug miego... Baaaac, nedirba vienas cilindras, ok, priežasties nežinom, vėl darosi liūdniau, taigi žvakės sudėtos "geros" brangios, nu tikrai ne jos kaltos, bet nu pakeičiam pažiūrim. Pakeitėm, pažiūrėjom, cilindras dirba
Važiuojant į Kazlų rūdą per Ąžuolų būdą, pagalvojau, kad reik pažiūrėt kaip su tais cilindrais ir jų darbu prie didesnių sūkių..Nepasiekus Veiverių miestelio, "tapkė dugnas", seka keistas garsas, nėra traukos, užgęsta variklis, stoviu šalikelėje.. Žinot tą istoriją apie moteris? Kai ne ta koja iš lovos išlipai, ne ant tos šluotos atsisėdai ir finale dar net ne į tą pusę nuskridai? Jausmas panašus, durnos mintys, kad kažkas vėl nusprogo, susprogo dėl netikėtai per didelio turbinos slėgio..Atidarau variklio dangtį tikėdamasis blogiausio, bet tadaaaa, nusimovė tik įsiurbimo kolektoriaus šlanga. Prisukta, varom toliau..
Ai toliau nieko įdomaus ir neįvyko, apart to, kad prieš pat startą, sugedo dar viena žvakė, ko pasekoje nedirbo dar vienas cilindras, nu tai mes gi pratę: pakeiti, pataisai ir važiuojam.. Važiavom važiavom, viskas gerai, smagu, skersas, viskas veikia.. Atidaromas kapotas, o gi žiūrim ką turim, per kažkurią velnio neštą ir pamestą šlangelę, antifrizas plauna pusę variklio..oh well, finišuot reik, kitaip sąžinė neleidžia.. Pasiskolinom iš gerojo samariečio antifrizo (AČIŪ TAU ŽMOGAU) ir važiavom toliau..Jo užteko net į Kauną grįžti..
Reziumuojant: važiuoja. Išlenda, vienas kitas "fliakas" , bet važiuoja. Kadangi žmona ir taip džiaugiasi mano pasakojimais apie ją kiekvieną dieną tai ir čia rašysiu,leisiu visiem pasidžiaugt mano blevyzgom. O rašysiu tol, kol Mazda važiuos Tikiuosi baigsiu tai daryt kai man bus 60 Peace out Automanai!


1 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 0
  • 0
  • 1813
  • 0
  • 0
  • 2497
9
  • 2
  • 0
  • 7452
22
  • 11
  • 7
  • 10772
5
  • 4
  • 1
  • 1359
12
  • 4
  • 1
  • 3218
  • 1
  • 0
  • 1775
  • 0
  • 0
  • 1463
  • 0
  • 0
  • 1733
  • 0
  • 0
  • 1860

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų