Tai yra TurboWorks magnetinis karterio varžtas

Niekam ne paslaptis, kad variklio judančios dalys, nors ir nuolatos tepamos sukelia trintį. Ko pasekoje gali atsirasti mikro metalo likučių. Paprastai jos įsimaišo į Jūsų variklyje cirkuliuojančią alyvą. Dalis jų tokios smulkios, kad Jūsų variklyje esantis alyvos filtras jų nesulaiko. Tačiau šios smulkios metalo dalelės gali tapti viena pagrindinių variklio vidinių dalių dėvėjimosi priežastimi.

Kompanija TurboWorks siūlo spendimą šiai problemai eliminuoti - magnetinis karterio varžtas. Tai įprastinis varžtas esantis karterio apačioje. Tačiau jo gale yra auštą temperatūrą atlaikantis magnetas. Jis pritraukia metalo dalis, taip neleisdamas joms laisvai cirkuliuoti su varikline alyva, ir skatinti trintį. Kiekvieną kartą keičiant variklio alyvą, jus tiesiog reikės nuvalyti varžto magnetą ir taip sumažinti variklio susidėvėjimo riziką.

Įvairaus diametro varžtus rasite čia:

M20x1,5 tinka Subaru
M14x1,5 tinka Honda
M12x1,5 tinka BMW
M12x1,25 tinka Toyota ir Nissan


0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

  • 0
  • 0
  • 2410
  • 0
  • 0
  • 1271
  • 0
  • 0
  • 1366
  • 0
  • 0
  • 1366
  • 0
  • 0
  • 1373
  • 0
  • 0
  • 2242
  • 0
  • 0
  • 1207
  • 0
  • 0
  • 1196
  • 0
  • 0
  • 1164
  • 0
  • 0
  • 1168
  • 0
  • 1
  • 1218
  • 0
  • 0
  • 1123
  • 0
  • 0
  • 7563
  • 0
  • 0
  • 3033
  • 0
  • 0
  • 2061
  • 0
  • 0
  • 2043

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų