Na ką Automanai pasidalinsiu ir aš savo gana ilga auto istorija


16 metų gavau savo pirmajį auto MB w201 a.k.a 190 su 2.0 85kw širdute, pirmasis žaislas dėl kurio pradėjau domėtis automobiliais. Apart tikrai labai puikaus kėbulo stovio (viena menka rūdelė ant bažinės) pirmas susitikimas su juo nebuvo pats linksmiausias, automobilis buvo visiškai nevažiuojantis, pakeista visa uždegimo sistema, perrinktas karbiuratorius, sudėti balti posūkiai, bet šiek tiek pavažiavus, vėl kas nors sugesdavo,turbūt nebuvau tuo metu pats rimčiausias mechanikas didžiausi sentimentai šitam modeliui


______________________________________________________________________________________________

Sekantis buvo pirmas savo rankom uždirbtais pinigais nupirktas golf mk2 1.6 53kw nupirktas iš draugo kuriam jį atidavė 100 metų jį turėjęs senelis, kėbulas beveik idealios būklės, užvirinta bagažinė, perdažytas, sudėti GTI buferiai, hella faros, mazda 323f sėdynės (kas turėjo mk2 žino jog originalios yra tragedija) po žiemos poilsio sustreikavo kuro sistema, sąnaudos siekė 40litrų benzino 100 kilometrų , turbūt pats mylimiausias iš visų mano turėtų automobilis kurį beje ir turėjau ilgiausiai.
vėliau sugalvojau daryti variklio swapą, senasis buvo išimtas o į jo vietą buvo nupirktas donoras passat b3 su 2.0 dohc varikliu, donorui nustojo dirbti vienas cilindras buvo minčių apie variklio kapitalinį, bet dėl tam tikrų priežasčių taipogi teko atsisveikinti su šiuo projektu.




______________________________________________________________________________________________

Toliau supratęs jog FWD man ne prie širdies „įstojau“ į RWD klubą.

Prisnigus reikėjo winterbeaterio, todėl buvo nupirktas bmw e36 316i A.K.A kregždė, jau pirmoje kelionėje iš Mažeikių į Rokiškį supratau kad esu bmw fanas. Taip bmw fanais gimstama o ne tampama skrido kregždutė kol baigėsi sniegas, o pavasarį po nelaimingo posūkio iškeliavo į automobilių rojų.




______________________________________________________________________________________________

Vėliau neišduodamas bmw markės nupirkau e34 modelį su m20b25 varikliu, komfortiškiausias turėtas automobilis po w201, kėbulas gana geros būklės, variklis kūrėsi, ratus suko ir to užteko. Važiavo tik dujomis, reikalo tvarkyti benziną nebuvo, eco drift , sulūžus reduktoriui ir ilgokai prastovėjus kieme buvo iškeistas į toliau paminėtą auto.


______________________________________________________________________________________________

Tai buvo e36 kėbulas su m42b18 varikliu, turbūt gyviausias pasaulyje 1.8, virintas reduktorius, ratų išsisukimas/ išvirtimas, RAT style kapotas, valcuotos galinės arkos, padarytas cold air intake ( CAI ), juodas laaaabai žemas, matinis summerbeateris.
Kuris ant sauso sukdavo 2 bėgiu, gulinčių (ir ne tik gulinčių) policinkų siaubas kaip greit atsirado taip greit ir dingo





______________________________________________________________________________________________

Įsireikus taupaus auto ir šiaip esant tuščiam garažui atsirado golf mk3 1.9td 55kw (garantuoju, pirmas ir paskutinis DYZELIS mano gyvenime), beje nebuvo labai ir taupus
kėbulas miręs, visa važiuoklė barška, po kapotu traktoriaus variklis.... tragedija. Bet su kolega rankų nenuleidom keletą dienų praleidom garaže, perdažėm kėbulą juoda matine spalva, pašalinom visus mechaninius gedimus, sudėjom TA technics reguliuojamo aukščio coilus, borbet T r16 7.5/9j ratukus, ir „pilką dyzelį“ nebebuvo gėda išsitraukti į gatves









Kolkas tiek, dėkui už kantrybę




0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

10
  • 1
  • 0
  • 2685
  • 0
  • 0
  • 1051
29
  • 1
  • 1
  • 2483
  • 1
  • 0
  • 1119
26
  • 4
  • 0
  • 2375
9
  • 0
  • 0
  • 1846

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų