Automobiliais pradėjau domėtis kaip ir dauguma - gerokai anksčiau, negu išsilaikiau teises. Būtent tada prasidėjo pirmieji driftai bazėje, tai buvo nauja ir niekam nežinoma, todėl iš karto patraukė akį. Su draugu nusprendėme būti drifteriais nusipirkome per pusę E30. Žinių nulis, entuziasmas over 9000. Būklė tragiška, nesikuria, 1,6 su dujom, pigiai. Taip per vasarą jos neužkūrėm, pardavėm į pliusą

Pirmasis iš tiesų mano automobilis buvo Nissan 200sx RS13. Svajonių svajonė ir po šiai dienai noriu turėti tokį vėl. Turėjau jį nuo septyniolikos, tai realiai pragyvenau garaže metus iki teisių. Perrinktas motoras, kaikurios kėbulo dalys perdažytos, visa nupoliruota, žemintos spyruoklės, ratai, išmetimas, įsiurbimas, sukeltas turbos slėgis ir t.t., gaila, bet išsilaikius teises po keletos mėnėsių stipriai sudužo. Ne nuo lakstymo

Pusmetį pataupęs nusipirkau Peugeot 406 2,0hdi. Paturėtas pusmetį, parduotas nes gedo kiekvieną dieną vis kasnors kitas. Nerekomenduoju niekam.

Tuomet nupirktas VW Golf mk4 66kw tdi. Prasidėjo viskas coilais, vėliau R17 ratais, vėliau Caractere priekiu, smulkia avarija, tada vėl Caractere priekiu, R32 slenksčiais ir noname galu kurį gėda rodyt, galiausiai po antro smulkaus šono nubraukimo viskas parduota, nupirkti normalūs KW V2 coilai, likusios R32 bodykit'o dalys, R18 nauji ratai, ledinis pusiau rekaro salonas, sudėta pilna garso izoliacija, padarytas išmetimas, uždėta Cupra lūpa ir tt. Taip pat šiame Golfe labai daug buvo žaista su aparatūra, pradedant standartu, tada 12 garsiakalbių salone, du bosai bagaže ir trys stiprintuvai, vėliau vėl tvarkingas orginalas su 2din orginaliu navi magu. Po trijų metų žaidimų atsibodo, iškeliavo į Latviją, šiektiek gaila dar ir dabar.
Nuotraukose kaip viskas prasidėjo ir koks buvo pabaigoje.

Turint golfą mėnėsį turėtas ir BMW 520 E28. Pirktas nes pasitaikė geras sandėris, už mėnėsio parduotas gavus gerą pasiūlymą

Pardavęs golfą daėjau tą momentą kai atsibodo žaist su mašina, norėjosi patogios kažkiek prabangesnės transporto priemonės, nupirktas BMW 530D E39. Royalrot spalva, šviesiai pilkas odinis comfort salonas, labai gera komplektacija ir būklė. Pavažinėjau metus, pardaviau dėl persikraustymo į kitą būstą ir lėšų poreikio, tačiau tuo pačiu supratau kad tai visiškai neįdomi mašina, ir visai ne man, taipogi nepatiko būti pilka mase. Parduotas.

Teko ieškotis kažko pigaus su TA. Nupirkta 2000 metų Ford Puma. Kadangi pervažiavus per balą likdavau šlapias iki kelių, teko tvarkyt dugną, ko pasekoje išardytas salonas visiškai, paliktos tik priekinės kėdės, spyruoklių pjovimu padarytas dropas, ir privirintas N1 bakelis, taip pat išpjaunant viską iki jo. ~900kg sveriantis 1,7l 92kw turintis automobilis buvo žiauuuuriai smagus dalykas palakstymams. Parduotas, nes nupirktas sekantis pirkinys.

Reikėjo didelės mašinos darbui, netyčia pasitaikė Toyota Previa. Pirmus metus tarnavo kaip darbinė, vėliau sudaužius ir sutaisius prasidėjo žaidimai ir su šita.. R19 Schmidt ratai, Garson D.A.D. bodykitas, air ride, Estima JDM lempos, visa perdažyta, ir t.t. Best JDM Chill & Grill 2014 laimėtoja.

Užsvaigau, kad vėl noriu Nissano, bandžiau parduot visą, galiausiai amerikonai pasiūlė geras kainas už dalis, todėl išardyta dalimis.. Gailiuosi, bet ką padarysi bus tų projektų. Lempos, bodykitas, oras, galinis tiltas visas iškeliavo į Las Vegasą, ratai liko Vilniuj, visa kita dalimis, pagrinde pas rusus

Vėl ieškotas ir nupirktas auto su TA. 1,5l civicas, buvo smagus ir ekonomiškas kol neprapučiau tarpinės Kačerginėj per Winter Games, persirinkau, viskas buvo OK, tada kitos bėdos, finale parduotas į geras rankas, ir per pusmetį atkeltas iki tiek, kad puošė daugelį Lietuvos ir kaimyninių šalių show'offų

Turint Civicą buvo nupirktas vėl Nissan 200sx RS13 kėbulas, deja kaip vėliau paaiškėjo - per prastos būklės, kad prikelinėt, todėl parduotas. Taip pat nusipirkau E36 kregždę virintu reduktorium, tiesiog drožimui žiemą. Padrožiau, baigės žiema - pardaviau. Deja šių nuotraukų neišliko.

Galiausiai nupirktas Mercedes Benz S420 Long W140 modelis. Uždėti Vossen VVS007 R20 ratlankiai, pavažinėjau kasdien pusmetį, pasifotkinta, pasifilmuota, galiausiai pastatytas žiemos miegui ir pilnai restauracijai į garažą. Šiuo metu išimtas variklis, dedamos naujos tarpinės, gumos, šlangos, pravodkė ir t.t., toliau seks dėžė, važiuoklė, galiausiai išorė. Planas dažyt juodai, mest vėl žemėn ant oro, Wald bodykitas, o kaip bus - laikas parodys

Kolkas sėkmingai daily'nu su VW Touran No foto..

0 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų