viskas prasidejo nuo seno, gan pavargusio bet smagaus 1991 1,6L OPEL KADDET (berods taip rasosi), pakankinus ji pusmeti, nutariau kad uzsiimsiu ji restauruot, bet kai pradejau ardyt tai kuo tolyn tuo blogyn, ir nutariau kad jau laikas su juo atsisveikint. na o tada prasidejo Ford'u liga, kadeta pakeite baltas 1998m. 1,4L 55kw FORD ESCORT universalas, kuris pas mane isbuvo nei daug nei mazai, apie metus, gal butu buves ir ilgiau, bet patekau i autoivyki ir teko su juo atsisveikint, tuomet isigyjau vysnini 1990 1,6L 77kw FORD ESCORT dviduri, su juo buvo pramaisyta puse lietuvos, bet del finansiniu bedu teko atsisveikint, bet neilgam. Kadangi buvau dar "eseriu nostalgijoj" tai is draugo isigyjau uz 300Lt 1986m dviduri FORD ESCORT ir dar uz 300LT 1989m toki pat FORD ESCORT XR3i donora su pazeistu galu, tai buvo ilgai (apie 3 metus) restauruojamas pirmasis eseriukas kuris is pilkos pelytes, pavirto i pikta balta gulbe o atsisveikinau su juo vien del to nes norejau kazko naujo ir kadangi buves eserio savininkas kazkadatais uzmate kaip atrodo jo buvusi masina, uzsinorejo ja perpirkt atgal, tai as jam ir pardaviau. Na o jau tada susirgau JAPONU liga viskas prasidejo nuo 1996 MAZDA 323F BA 1,5L 65kw benziniukas, nei daug nei mazai bet siaip vaziavo smagiai, turejau ja gal apie pusmety, o gal biski daugiau, tiesa pasakius net nepamenu, nes po to atejo eile 2006m. KIA PICANTO su 1,1 CRDI 55kw varikliu. Begalo smagus mazas automobiliukas, mieste buvo tobulas mazylis bet kadangi arba cia jau man taip gavos nusipirkt, arba jos tikrai labai genda, nes kas menesi tekdavo vis kazka remontuot :/ atsibodo remontavimas ir tvarkimas, praejus LEGALIAI technine apziura as isigijau jau kita, tai buvo 1998m. MAZDA 323F BJ 2,0L 77kw dyzeliukas, gan nebloga masina, tik kad nu jau lietuviskom ziemom ji nera pritaikyta, variklis kaip bitute, kuriasi vaziuoja (ir gan neblogai), bet jau labai megsta greit rudyt kadangi jau buvo kuris laikas kai pakeiciau darba, nutariau kazka paieskot nebrangaus bet kazko idomaus ir taip as atradau 1991m. MAZDA MX-3 su 1,8 v6 98kw varikliu, vien v6 garsas mane pakerejo, ir kai pavyko nusipirkt tikrai nerealiai gera egzemplioriu uz 1100LT tai buvau belekaip patenkintas ir ties ja ir sustojau ziemomis ji stovi pozeminiam garaze, buvo ir tokia pat mazda kaip daily car'as su 1,6L benzdujiniu ekovarikliu buvo ir avarija su daily, bet per 8h savo rankomis atstaciau iki gan padorios busenos, ir detales gavosi labai greit surast ir uz prieinama kaina deka mazda mx-3 klubo Persikrauscius i nuosava buta, supratau kad daily ekomobili tex kazkam perleist, tai jis uz simboline kaina atiteko mano draugui, ir naujasis daily patapo nerealiai fainas ir praktiskas 1996m. VOLVO 850 universalas, su 2,5 125kw benzinine + dujine jegaine stai tokia pakolkas yra MANO AUTOMOBILIU ISTORIJA

1 Comments

  1. Login First

    Comments

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

10
  • 1
  • 0
  • 2634
  • 0
  • 0
  • 1004
29
  • 1
  • 1
  • 2417
  • 1
  • 0
  • 1065
26
  • 4
  • 0
  • 2289
9
  • 0
  • 0
  • 1777

Naršymui naudokite klaviatūros: klavišus!

 
Atgal į viršų